Härliga dag

Jag älskar att gå borta i Delsjöområdet. Man möter så många människor, idag var det mängder med folk som var ute och njöt av solen. I alla åldrar. De springer, cyklar, grillar, joggar, promenerar, solar, fotar, rastar … You name it. Jag blir verkligen sugen att själv börja springa när man möter och blir omsprungen av alla som gör det. Det är ett så fint område, och det är inte bara atleter utan alla sorter. Så jag tror inte att man behöver känna sig dum, utan mer som en i gänget.

Dessutom så fick jag en orkidé av Pär idag. Ni vet den som höll på att få en ny stängel? Den välte han ner (av misstag förstås) så att stängeln bröts av. Men nu har jag alltså ytterligare en, och hoppet har inte övergett mig att den avbrutna stängeln ska fortsätta växa ändå.

20111120-140839.jpg

20111120-140918.jpg

One response

Kommentera

