Jag glömde ju säga

.. att det var barnens sista dag på Sotenäs idag. Tyvärr fick vi inte lov att ta med glass och bjuda barnen på, vilket vi hade tänkt. Fröknarna (eller pedagogerna då) fick iallafall lite godis och en blomma av oss och barnen. Det känns lite vemodigt, särskilt som Alexander faktiskt hafe hittat en vapendragare där, som han lekte med jämnt! Nu hoppas jag bara att inskolningen hos M går bra nästa vecka, så mitt dåliga samvete lättar. ”Lyckligtvis”, om ni fattar mig rätt, har Pär än så länge inget konsultjobb nästa vecka och kan därför vara med barnen onsdag och torsdag när jag ligger inlagd. Pär har fortfarande sitt jobb på konsultfirman men har ingen ny placering ännu så på fredag jobbar han sista dagen på Fujitsu.

Ja, det var ytterligare en uppdatering – god natt!

Kommentera

