Digster

Jag har fått möjligheten att testa musiktjänsten Digster ett halvår gratis, och delar gärna med mig av erbjudandet till er som läser bloggen!

Skriv bara in kampanjkoden ”buzzador” när du registerar sig, så har du gratis premium som sagt i sex månader.

Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för
olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP.
Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal
Music. Musiken på Digster kommer däremot från
alla musikbolag.

Jag gillar verkligen buzzador och har hittills fått förmånen att vara med i två kampanjer, detta är min tredje. Jag har testat smoothies för barn och så en slags överdrag till tabletter som man kan använda om man har svårt att svälja. De ska jag inte prata så mycket om nu, men det är verkligen finfina kampanjer och enkelt att vara med! De kampanjer som inte är gratis får man kraftigt reducerat pris på varorna man ska buzza.

Om du är sugen på att testa buzzador och vill vara lite snäll mot mig, så skicka mig din mailadress så bjuder jag in dig! Man har rätt att tacka nej till kampanjer man inte vill vara med i – och som sagt – det kostar ingenting att vara med! Ju fler kampanjer man är med i ju högre poäng får man och får då chans att vara med i fler kampanjer, som tack!

2 responses

  1. Du får gärna lämna min e-post /kerstin@garvarboden.se/ om du tror att det är vettigt. Men måste man inte ha en stor vänkrets att vända sig till för att kunna sprida budskapet …? Och det har vi kanske inte i den bemärkelsen längre ….

Kommentera

