Jag har fått jobb!!

Idag när jag preciiiiis hade satt mig på bussen mot Kungälvs sjukhus (från busstationen i Kungälv) så ringde chefen på urologavdelningen där jag var på intervju i måndags, och erbjöd mig nattviket! 😀 Naturligtvis har jag tackat ja, något annat fanns ju inte på världskartan. Så den 22 mars ska jag dit och skriva kontrakt och få en massa material, och den 28 mars börjar jag min intro.

Känns helt grymt gott! Jag har jobb! 😀

(för den nyfikne ringde jag chefen på avdelningen på Kungälv och avbokade anställningsintervjun, likaså skall jag avboka morgondagens intervju på neuropsykiatrin på Mölndals sjukhus…). Östra och timviket som har legat och varit ett ”du har fått ett timvik här men vi skriver papper nästa decennie när magsjukan är borta…” ja, det väntar jag lite med tills jag faktiskt har skrivit mitt kontrakt, ifall ifall.

2 responses

Kommentera

