på väg

Nu är jag på väg mot Göteborg för intervjun kl 10.30. Jag och barnen stannade en natt till hos pappa då jag behövde hjälp med att passa barnen nu under tiden. Idag skriver Pär tenta, så det hoppas vi mycket på också, men jag tror han fixar den galant! Jag har sällan varit så nervös som jag är idag, detta är ju det första ”riktiga” jobb som jag blivit kallad till intervju till. Det vore en fantastisk 25-årspresent att få ett jobb. Det skulle underlätta allt!

Published with Blogger-droid v1.6.6
2 responses

Kommentera

