Kan det vara min tur?

På måndag ska jag på intervju om ett vikariat som nattsjuksköterska på en urologavdelning 🙂

Tänk om jag kunde få det jobbet, inkomst och möjlighet att ändå vara hemma en del med barnen.

Dock har jag inte gjort det jag sagt åt mig själv att jag borde göra, nämligen spara de jobb jag sökt som pdf-er OM jag blir kallad till intervju, så att jag kan läsa på vad det var jobb, hur många % etc… och jobbannonsen finns inte kvar på nätet så därför vet jag inte om det var 68% eller 88%.. jag hoppas förstås på det första annars blir det tufft både att få ihop det rent praktiskt samt att det nog är grymt slitsamt att jobba nästan 90% natt!

Håll tummarna!

4 responses

  1. Vad roligt jag håller tummarna. Om det är nattjänsten som du skrev om att du sökt för ett tag sen är den på 68%, det skrev du i det inlägget då 😉 Lycka till nu.

  2. Vad roligt jag håller tummarna. Om det är nattjänsten som du skrev om att du sökt för ett tag sen är den på 68%, det skrev du i det inlägget då 😉 Lycka till nu.

Kommentera

