Snart är det helg igen

Just nu sitter jag och väntar på att chefen från avdelning 353B skall ringa. Vi bestämde att HON skulle ringa, därför ska jag inte ringa idag, utan vänta, ha tålamod, be patient.

Annars har veckan som vanligt rullat på och idag är det redan torsdag. Pär är hemma, han har inget i skolan och tar en dags paus från pluggandet. Alexander är några timmar och leker av sig på förskolan, det går himla bra där får jag säga. Tur att vi trivs så bra där för annars vet jag inte om vi hade orkat med allt jox med busschaufförer som inte kan vägen, kör fel och släpper av en på helt fel plats… vi kan fortfarande gå dit och planen är väl att vi skall göra det så småningom också, men det är de där två mördarbackarna som får mig att avstå. Backen hem från Solrosen i Söderköping var ju inte jobbig eller särskilt brant, bara lång. Den här är lång och ruskigt brant.

I helgen ska vi hjälpa till att röja lite hos pappa, på söndag fyller Pär 30 så då ska vi fira honom lite. Det stora kalaset är ju dock nästa helg igen, den 5e mars. Då får vi finbesök ända från Norrköping av familjen T. Det ser jag så himla mycket fram emot! Tycker ni är så grymt fina och rara som åker hela vägen ner hit, tack för det!!

Ha en fin helg allihop.

Kommentera

