Uppdatering projekt V

Just nu kan jag inte vara annat än nöjd med vad jag åstadkommit. Jag vet trots allt att detta är en lång process som kräver tid om den ska vara hållbar i längden.

Sen 1 februari då jag gjorde första mätningarna av midjan har jag idag minskat 5 cm på det bredaste stället, och 4 cm på det smalaste stället. Vikten har minskat med 1.5 kg, och jag är nu 23 kg från målvikten, och 3 kg från första delmålet.

idag efter frukost blir det en LÅNG promenad igen. Förhoppningsvis blir det minst 5 km om dagen hela helgen nu. Det är lättare för mig att ta mig ut när det fortfarande är dagsljus när Pär är hemma.

Ikväll ska vi fira ett sent alla hjärtans dag med att gå ut på restaurang medan mina systrar och min svåger passar gangstrarna… Besöket var Pärs julklapp från Magnus, så vi tackar och bockar!

2 responses

Kommentera

