13:e bilden: Du och någon klasskompis

Jag har inte glömt av listan 🙂 Jag har ett antal dagar att beta av nu, och tar tre idag…. här kommer bild nummer 13…

Jag, Sofia, Jocke, Anders, Mattias (liggande). Jag, Sofia och Mattias gick i samma klass åk 7-9, jag och Anders gick i samma klass åk 1-6. Jocke är Mattias kusin, och är den enda jag inte har någon kontakt med idag eller har gått i samma klass med.

Bild nummer 14 skall vara en bild som påminner om gamla tider, och det gör ju onekligen den ovan, men det är ju inget kul att ha samma bild 2 ggr, så därför får det bli.. 

Min klass från Bollerup-tiden, dvs gymnasiet!
Några av dessa har jag lite kontakt med idag, men mestadels via facebook.
Bild nummer 15, en person som jag vill vara med…
Jonathan förstås! Naturligtvis vill jag lika mycket vara med Alexander, men nu råkade jag hitta en bild på Jonathan först….

Kommentera

