Cardio trainer igen

Det är en helt fantastisk app! Inte nog med att jag kan ställa in min ålder, vikt, längd och önskad viktnedgång per vecka och därmed se vad jag max skall stoppa i mig per dag… den registrerar också, med hjälp av gps, hur jag går under mina workouts (sträcka, tid och antal förbrända kilokalorier). Helt grym är den, lättanvänd och rolig. Som sagt, med matintaget beräknar den inte exakt, men man får ett hum.

Grädden på moset är ju att den är gratis!

På tal om grädde är det ofta basen i GLASS.. och glass ska jag göra mycket i sommar för Pär fick en glassmaskin i present! Vi fyller ju bägge två inom närmsta månaden, liksom Pärs svåger, så de bjöd hem oss på middag och firande ikväll. Det bjöds på vildsvinsstek och älgstek med tillbehör och jordgubbar och glass med pannkaka. Mums! Jag fick en tebryggare, som jag ville ha. Sen fick vi te, kaffe och tuffa handdukar. Tack Kerstin och Eric! Några timmar lär vi också spendera på kära IKEA då vi fick presentkort av svägerskan och hennes familj. Måhända kan det bli en ny sängram? (Vår nuvarande går inte att skruva isär).

Tack för en helmysig kväll!

Imorgon blir det dop. Det ska bli roligt att äntligen träffa hela familjen igen. Jag är inte sen att erkänna att jag faktiskt saknar Söderköping en del nu när vi är här. Fast vi har det bra där vi har det också!

Natti!

Published with Blogger-droid v1.6.6
Kommentera

