Den 30 augusti 2008

… så nämnde jag mitt vikingabroderi för första gången. På grund av skolan mestadels, så är tavlan fortfarande långt från färdig. Just nu håller jag på med en grej till Alexander, men kanske kanske, kan jag bli klar till 30 augusti i år? Då är det ju TRE år sen jag beställde tavlan …

Slutligen har vi bokat flygbiljetter till slutet av april då vi åker och hälsar på min storebror och hans sambo över helgen. Det ska bli riktigt skoj att se Stavanger och utforska vårt sköna grannland 🙂

Kommentera

