Några timmar bara vi två

Nu har vi varit på bio bara jag & Pär. Vi såg ”the Green Hornet”, och i 3D-format. Måste säga att jag blev rätt så besviken av 3D, tyckte inte det var så mycket mer spännande än att titta på vanlig bio. Filmen i sig var väl inte så jättebra heller, tyvärr. Men man kan inte få jackpot varje gång och även om filmen inte var den bästa jag sett så var det guld värt att få några timmar ensamma. Tyvärr hade Jonathan varit väldigt ledsen och svårsövd, det har hänt förut när han blivit passad. Vet inte om han är i en känslig ålder just nu med lite separationsångest och så. Har för mig att jag läst att det kan vara så runt 9-månader. Alexander hade iallafall skött sig exemplariskt och somnat som en stock. Tack iallafall Emma och Magnus!

Imorgon hade jag tänkt gå till Öppna Förskolan, men sparar det äventyret tills på onsdag. Imorgon måste jag få tag på min blivande chef för att få lite mer info om intro etc, och jag vet inte när jag kommer att få tag på henne. Vill vara hemma då för att kunna svara i bägge telefoner. När jag har fått tag på henne drar jag med mig barnen ut och går samma runda som vi gick med Emma och Magnus idag, dvs runt Härlanda tjärn.

Slutligen måste jag säga att det är så himla roligt att bo så nära mina syskon (ja, mina systrar iallafall, bror bor jag ju inte så nära…) och föräldrar. Det är så skönt att kunna träffas, få besök, åka på besök och hitta på skoj saker tillsammans. Sommarens att-göra-lista börjar ta form hehe.

Nu ska jag surfa runt lite innan jag däckar i säng. Kram!

Blogger har släppt lite nya teckensnitt som ni ser att jag gått loss på. Skojigt! Bloggen byter utseende dagligen ibland, men det är sån jag är, jag tycker om variation.

2 responses

  1. Hej Syster!
    Det gjorde inte oss något att han var ledsen, det är mest jobbigt att se att han är så supertrött men inte kan få ro! Vi är inte avskrämda alls, utan gör det gärna igen! Vi vill ju att era barna ska känna sig ttrygga med oss också!

  2. Hej Syster!
    Det gjorde inte oss något att han var ledsen, det är mest jobbigt att se att han är så supertrött men inte kan få ro! Vi är inte avskrämda alls, utan gör det gärna igen! Vi vill ju att era barna ska känna sig ttrygga med oss också!

Kommentera

