Nöjd med gårdagen

Gårdagen (och dagen) kunde inte blivit bättre än vad den blev tror jag. Möjligtvis att jag kanske kunde lugnat ner mig lite med intaget av vissa drycker, men jag tror inte jag gjorde något värst pinsamt iallafall. Jag var ju i goda vänners lag 🙂 men det får banne mig dock bli sista gången som det blir för mycket. Lagom är bäst!

Idag har vi tagit det lugnt, kom i säng först kring 04.30-05-30 tiden och det var skönt att få sova ut litegrann sen innan pappa och Sita kom tillbaka med grabbarna. Då blev det pizza och lite mys innan de åkte igen.

Jag älskar verkligen min fina familj, ni är guld värda!

2 responses

Kommentera

