Jobbintervjun

… kändes faktiskt riktigt bra. De ska höra av sig igen nästa vecka, så jag lever på hoppet. Vore superkul att börja jobba där, eftersom jag ju har funderat ett bra tag på att läsa vidare sen till barnmorska. Gynavdelning är en bra början 🙂 dessutom har jag i så fall heltidsvikariat mellan 20/6 och 28/8, vilket är grymt. DÅ kommer jag att hinna skola in Jonathan också med god marginal. Kalas med andra ord. Intro 2-3 veckor i januari då, blir väl att vi får pussla sista veckan då Pär börjar skolan. Kanske kan höra med mamma och pappa om de kan tänka sig passa några av dagarna där.

Nu är Thomas på väg hit, så ska vi åka hem till mamma och stanna där tills på fredag, för imorgon är det dags att få nya tapeter i vår egen lya och då är det skönt att kunna vara någon annanstans. Det ska bli pepparkaksbak och tunnbrödsbakning och bara allmänt mys hemma hos ”mommo, tomma, kenla”.

4 responses

  1. Då bokar vi in 28:e på fm. Vart vill ni ses här eller någonstans på stan? Har ni ingenstans o sova så finns det sovplatser här också i så fall, vi har både bäddsoffa och luftmadrass och vi kan ju alltid flytta om oss så ni får ett eget rum också. Kan ju annars vara bra o veta inför framtiden.
    Kramiz och jag håller tummarna än för jobbet verkligen roligt 😀
    /Lottiz

  2. Då bokar vi in 28:e på fm. Vart vill ni ses här eller någonstans på stan? Har ni ingenstans o sova så finns det sovplatser här också i så fall, vi har både bäddsoffa och luftmadrass och vi kan ju alltid flytta om oss så ni får ett eget rum också. Kan ju annars vara bra o veta inför framtiden.
    Kramiz och jag håller tummarna än för jobbet verkligen roligt 😀
    /Lottiz

  3. Vad roligt med intervju och att det gick bra. Håller tummarna för dig. Gyn vill ju jag med jobba på, har försökt komma dit, men aldrig blivit erbjuden något eller ens komma på intervju och så hamnade jag ju där jag är nu, men jag ska nog försöka komma till gyn i framtiden innan jag bestämmer mig om barnmorske utbildningen. Men nu är jag nog nöjd för ett tag iaf, tills jag är färdig med barnfödande och småbarn 😉
    Men hör av dig så snart ni vet om 28:e, vore som sagt kul om vi kunde hinna ses lite.
    Kram

  4. Vad roligt med intervju och att det gick bra. Håller tummarna för dig. Gyn vill ju jag med jobba på, har försökt komma dit, men aldrig blivit erbjuden något eller ens komma på intervju och så hamnade jag ju där jag är nu, men jag ska nog försöka komma till gyn i framtiden innan jag bestämmer mig om barnmorske utbildningen. Men nu är jag nog nöjd för ett tag iaf, tills jag är färdig med barnfödande och småbarn 😉
    Men hör av dig så snart ni vet om 28:e, vore som sagt kul om vi kunde hinna ses lite.
    Kram

Kommentera

