It aint over ‘til it’s over

Vad menar jag nu med detta, undrar ni kanske?

Det skall jag tala om för er. Linköpings Universitet har SLARVAT BORT mina NKSE – resultat. Jag har inte fått klarhet om det är både skriftliga och kliniska eller bara en av dem. Men hursomhelst, skall detta få lov att hända? På ett universitet? Det är ju tyvärr en allmän sanning att de krav universiteten ställer på sina studenter aldrig gäller lika för de anställda vad gäller att lämna ut resultat, tentor osv inom en viss tidsram, och att hålla ordning på saker och ting.

Jag ska ärligt talat säga att jag är så förbannat trött på detta nu. Det känns som att det har blivit en lång utdragen process där jag står på ena sidan och drar i min examen och universitetet står på motsatt sida och drar åt andra hållet. Har man inte kämpat nog i över tre år?

Hon som lägger in poängen kunde tydligen inte leta i arkiven själv utan var tvungen att be en kollega om hjälp som ”tyvärr inte är här idag”, så well, hoppas att de hittar vad de skall imorgon.

// Hon som FORTFARANDE NÄSTAN är sjuksköterska 😦

Kommentera

