Är vi inte alla barn i början?

Jag har ringt på några tjänster nu, den sista fick jag att abrupt svar att ”om du är nyexad så tycker jag inte att du skall tänka på den här tjänsten”. Hade det stått i annonsen att de krävde massor med erfarenhet hade jag kanske inte ringt 😦 men men, lite bakslag får jag ta.

Intervjun på Östra hoppas jag gick bra, det verkar vara en stressig avdelning men det tycker jag å andra sidan är roligt så håll tummarna nu. Om jag får det jobbet och får börja med intron snarast så innebär det ju redan lite lön i december och det tackar jag ödmjukast för! Att jag ev. kommer att få jobba jul eller nyår är väl smällar som jag får ta i så fall.

NU ska jag ringa på 2 jobb till….

4 responses

Kommentera

