Det är fint att ha vänner som er!

Jag vill bara säga ett grymt stort TACK till alla ni som kom på vår lilla adjöss/examensfest i lördags. Jag hade jätteroligt och klumpen i halsen vid tanken på att vi skall flytta blev allt rätt så mycket större. Men jag hoppas nu att vi skall kunna ses så som vi har pratat om framöver. Ni är helt underbara i vilket fall. Tack för alla fina och helt oväntade presenter! Från fina blommor och ljus till sjuksköterskekit, vin och en stoooor underbar tekopp.

Nu är det bara en dryg vecka tills mamma och mina två systrar + svåger kommer upp dels för att skjutsa lite kartonger, passa en stycken katt och så barnen förstås. Lördag – Onsdag kommer minst sagt att vara BUSY days! Vi har idag börjat packa ner mer och mer, tavlor har åkt ned, hyllor, hälften av köksgrejerna är nedpackade osv osv. Insikten att kartongerna nog inte kommer att räcka börjar infinna sig, så på onsdag då vi skall låna bil för att Pär ska göra ett ärende ute på F13 och Malmen så skall vi passa på och ragga fler banankartonger också.

Imorgon är det intervju för Pär som gäller, och jag hoppas på besök av Natalie, Tindra, lilla fina Collin och så av Cissi och hennes lilla sötskrutt Vincent. Två söta bebisar att klappa massor på =D

Det var en liten uppdatering. Jag hade ju ambitionen att ingen skulle veta när jag gjorde NKSE, men det blev visst att ALLA vet precis vilken dag jag gör den…..  så ja, ni vet att det drar ihop sig för varje dag som går.

Men nu skriver jag inte mer förrän jag har gjort den, för jag orkar inte skriva att jag SNART är färdig sjuksköterska en endaste gång till (utom denna).

2 responses

  1. Det är ni som skall ha tack. Jätte trevligt hade vi och jätte gott bjöd ni på. Kommer sakna er massor, massor. Men vi ska definitivt åka upp i sommar och hoppas då ni kan träffa oss. Så kanske vi kan planera in så någon mer gång en helg eller så. Skulle vara kul iaf. Tänk om man kunde uppfinna en protal där man gick in i o så var man framme på 1 minut dit man skulle 😉
    Kram på er.

  2. Det är ni som skall ha tack. Jätte trevligt hade vi och jätte gott bjöd ni på. Kommer sakna er massor, massor. Men vi ska definitivt åka upp i sommar och hoppas då ni kan träffa oss. Så kanske vi kan planera in så någon mer gång en helg eller så. Skulle vara kul iaf. Tänk om man kunde uppfinna en protal där man gick in i o så var man framme på 1 minut dit man skulle 😉
    Kram på er.

Kommentera

