Syster Emma, titta hit!

Min älskade syster Emma hade så många frågor i en kommentar hon skrev idag så jag får skriva ett svar här för jag förmodar att hon jobbar.

Intervjun som Pär SKA på är på måndag den 22 november och det är inte för Migrationsverket. De kan dra åt h-te ärligt talat med sina löften till höger och vänster. Bara massa skitsnack. Det här är för ett rekryteringsföretag.

Idag ska jag har praktik igen och på FREDAG gör jag min sista dag. Iallafall sista praktikdag, sen har jag NKSE nästa vecka. Och när jag har gjort den lär ni få veta det här i bloggen, men troligtvis inte först av alla. Jag är inställd på att jag skall klara den, kosta vad det kosta vill, nu skall den bara göras helt enkelt! Min ansökan om examensbevis ligger redan färdigutskriven här hemma, men eftersom jag måste skicka med personbevis och gärna vill ha ett där adresserna överensstämmer (det skickas ju som rek och rekbrev eftersänds inte) så får jag vänta med att skriva ut personbevis till först 1 december då jag hoppas skatteverket uppdaterat sitt register med vår nya adress.

TRE DAGAR PRAKTIK OCH NKSE KVAR, SEN ÄR JAG SJUKSKÖTERSKA 😀

2 responses

  1. Hej! Jag är väninna till Cissi. Måste bara säga klockren bild och text om sjuksköterskor 🙂 Den snor jag till min egen blogg! 🙂
    Ha en fantastisk dag!

  2. Hej! Jag är väninna till Cissi. Måste bara säga klockren bild och text om sjuksköterskor 🙂 Den snor jag till min egen blogg! 🙂
    Ha en fantastisk dag!

Kommentera

