Nu får ni hålla ännu fler tummar… alla dagarna.

måndag gör Pär en blixtvisit till Gbg t/o/r för jobbintervju, och jag och grabbarna kommer att gå som på nålar här hemma hela dagen och hela kvällen *leker mads mikkelsen* alla dagarna….. 😛 Det handlar om en tjänst på halvtid vilket ju vore perfekt just nu iallafall då vi förhoppningsvis då kan pussla ihop våra olika jobbturer, vara hemma med barnen mycket OCH behöver inte ta ut alla föräldradagar riktigt än 🙂

En riktigt bra start på denna tisdag må jag säga. Jonathan var duktig på simmet, han har provat flytväst och det klarade han ju galant. Han har också börjat simma i simringar, ni som sett Alexanders runda gula i frigolit vet hur de ser ut. De är ju anpassningsbara så att man kan ta bort/sätta på frigolit utefter bebisens vikt, balans och vattenvana.

Eftersom jag (precis som resten av Sverige) har börjat härma David Hellenius när han driver med Mads Mikkelsen och hans reklam för Ving (?) så får jag väl försvara denna danskamerikan litegrann också. Jag gillar den där lite halvrufsiga stilen, ni vet Jack Sparrow-stil (fast där är ju mr Depp skyldig) och så Tristan i King Arthur. Där är mr M mycket skyldig. Han är sådär fulsnygg. Förresten spelade han dessutom polis i Mordkommissionen när det gick, en grymt bra dansk kriminalserie. Den rekommenderar jag.

Mums!

2 responses

  1. Tack! Jag får ta många inflyttningsfester sen om alla ska få plats, men klart du får komma och hälsa på. =)
    Lördag ja… hinner inte med i datumsvängarna här. Jag hade ju hoppats på att kunna komma, men mamma fyller 50 på fredag och vi ska ut och äta och fira henne på lördagen, så tyvärr, som vanligt. =(
    Vi kanske kan hinna ses något ändå innan ni flyttar iväg? Det måste vi.

  2. Tack! Jag får ta många inflyttningsfester sen om alla ska få plats, men klart du får komma och hälsa på. =)
    Lördag ja… hinner inte med i datumsvängarna här. Jag hade ju hoppats på att kunna komma, men mamma fyller 50 på fredag och vi ska ut och äta och fira henne på lördagen, så tyvärr, som vanligt. =(
    Vi kanske kan hinna ses något ändå innan ni flyttar iväg? Det måste vi.

Kommentera

