Trötter

Efter att jag hämtat storkotten på förskolan gick vi in på affären och köpte lite fika, och sen gick vi till parken och myste en timma eller så. Men efter att ha fått besök både av en och två på följd ganska påträngande a-lagare (nej, jag gillar inte när de ska pilla på mina barn och sno deras fika) så packade vi ihop vårt pick och pack och gick till lekparken istället.Sen mötte vi upp Pär och senare familjen Arvendal vid kanalen för lite glass. Jag hade intalat mig själv att jag skulle ta EN kula hela dagen och ändå slutade jag med desto mer. Inte konstigt att undertecknad har x antal kg övervikt, let me tell you.
Jaja. Tränat har jag iallafall gjort idag på dagen. Effektivt värre. Syns fortfarande inget på vågen, men det är KUL så jag fortsätter väl oavsett. Känns ju bättre rent psykiskt om inte annat.Imorgon kväll ska vi ut på landet på spännande saker. Men det berättar jag mer om imorgon. Om vi hinner ska vi handla en ståbräda också, som vi fått pengar för att göra som en del av present till Alex (som mer är till oss men still).

Annars tänkte jag sätta mig och sy en stund innan jag blir för trött och syr alledes för tokigt.Ha det bra.

Kommentera

