Som spagetti

Dagens workout med Wii Active tog verkligen på kroppen. Det märks att man har tänjt ut kroppen lite redan så att man kan gå djupare i rörelserna och känna att det tar mer på musklerna. Mjölksyran har varit very present denna kväll. Men tusan vad skoj det ÄR! Skulle verkligen vilja rekommendera det till alla. Till december ska jag ju börja träna med Natalie men detta är ett skitbra substitut eller som variation, om man har sjuka barn osv och kanske får en halvtimma över. Ja säg 40 min för sen ska man hinna duscha också.
Men jag känner verkligen att träningen gör mig piggare och gladare redan. Jag behöver det här och även om det inte syns vare sig på kroppen eller vågen så känner jag mig smalare och mer nöjd med mig själv när jag tränat. Roligt är ju också att jag och Pär gör detta tillsammans. Han har minsann redan rasat några kilon, den fuskisen. Fast självklart är jag glad för hans skull. Jag kan säga så mycket som att han har tappat ca 20 kg i vikt sen jag träffade honom för 5½ år sen, och det är starkt jobbat! Vissa har nog gått åt andra hållet tyvärr :S men det ska det bli ändring på nu!

Imorgon är jag hemma med pojkarna. Vi ska baka småkakor till helgens kalas, men det blir väl när Pär kommit hem. Vi har möblerat om i vardagsrummet ikväll också, tycker att det blev mer luft. Men det får vi väl se vad ni som brukar vara hemma hos oss tycker 🙂 är inte helt hundra än själv. Men vi flyttar inte tillbaka det, never! Men imorgon blir det nog att försöka sova så länge vi kan, vanligtvis kan det bli till 8 iallafall. Hoppas att jag har sån tur imorgon med.

Godnatt & sov så gott!

One response

Kommentera

