Huvudvärk

Idag vaknade jag med en sådan huvudvärk som INGET biter på. Hinkar i mig vatten, har tagit panodil (som visserligen minskade plågan lite men långt ifrån helt) … att sova hjälper nog inte heller. Får se om jag kan lägga mig bredvid Jonathan en stund sen. Men får ju sova ordentligt på natten så tror inte att det har med sömnen att göra. Jag har ju faktiskt en himla snäll minsting som sover 5-6h i sträck på natten och DET är underbart!

Har egentligen inte mycket att säga idag förutom gnället om min huvudvärk. Veckan ser skapligt tom ut förutom

– efterkontroll på MVC och vägning av Jonathan på BVC på onsdag
– programutvärdering på torsdag
– champagnefrukost och examenscermoni på fredag (i Matteuskyrkan Nkpg, om någon vill komma :)) och så biltur till västkusten

Idag fick jag en examenspresent på posten – fina kläder och ett halsband (som jag naturligtvis ska ha på examensdagen). Tack så mycket pappa & Sita!

Måndagens ointressanta uppdatering – check!

Kommentera

