1,9 kg…

… så mycket har jag kvar tills jag har samma vikt som när jag blev gravid med Jonathan. Känns faktiskt rätt grymt bra med tanke på att han inte är mer än 7 veckor gammal. 1,9 kg känns inte helt omöjligt. Att få bort mer än de 1,9 känns inte heller omöjligt. På onsdag är det som sagt efterkontroll och är allt ok då (får vi hoppas, för jag hatar att slänga mig i gynstolen) så tänker jag börja springa igen. Det kanske inte kan bli så många dagar i veckan, men kommer jag ut 2 kvällar i veckan och kan springa 3 km per gång nu till att börja med så är jag nöjd.

Det finns många fördelar med matro men en av dem är att det är nyttig mat som följer kostcirkeln. Några av nackdelarna är att det (som idag) inte alltid är kalasgod mat (någon potatissallad med vinäger i som INTE blev god!) och särskilt inte för Alexander. Men det funkar 98% av tiden. Och maten blir varierad och med mycket grönt, samt att man ju faktiskt får mycket tips på bra råvaror som man kanske inte använt sig så mycket av tidigare.

Ser fram emot att få komma igång och flåsa lite och förhoppningsvis se kilona rasa ännu mer 😀

Kommentera

