El skållad tomatos

Ville bara säga hej (och ge Maria ett nytt inlägg att läsa :P) och rapportera att

– examensmiddagen igår var ROLIG! Är glad att jag gick 🙂 bilder kommer på FB snart!

– det har varit en underbar dag idag med bästa Pernilla. Promenad och prat om allt mellan himmel & jord. Nu ser jag ut som en skållad tomat men who cares? Solen skiner, skolan är finished med bara en fin kyrkceremoni kvar och jag har världens finaste familj!

Imorgon kommer bästa Natalie o Tindra. Ska bli kul som tusan. Älskar dessa lediga dagar när jag kan göra så mycket roligt utan något dåligt samvete alls!

Den där tjejkvällen tänkte jag få till stånd med i sommar. Alla is welcome. Har tänkt att låna en lokal vi får låna av hyresvärden för att inte behöva slänga ut vare sig man eller barn ur vår egen lya.
I sommar vill jag socialiera mig mycket och umgås och hitta på skoj (men gärna billiga för pengar kommer jag inte ha så gott om 😦 ) saker.

Och så tänkte jag faktiskt fixa min examensfest på NYÅRSAFTON. Fira två saker samtidigt.
Så boka upp den redan nu, nyår.
Då vill jag fira mig själv och att jag äntligen är klar syrra 😀


Puss

Kommentera

