Fan helvetes jävla skit

Svordomar är befogade – ibland.

Nu är de det för min del eftersom jag fått ett vackert brev från CSN där de ”beslutar” att jag fått för mycket pengar och är skyldig dem en nätt summa på 8000 kr samt att jag inte får mitt sista CSN nu i maj som vi så jävla väl behöver för att klara oss runt. Helt hallejävlalulejah med andra ord.

Nu hoppas jag att Pär kan prata sans med dem imorgon. Själv ska jag försöka koncentrera mig på omvårdnadsexaminationerna på morgonen. Försöka. Och hoppas att CSN kan godta att jag faktiskt missat deras lilla brev som de inte kan tänka sig att skicka ut per post utan bara på sin förbannade hemsida där jag fött barn, pluggat som en dåre och inte haft en tanke på att de skrev brev till mig med bästföredatum.

Helt uppriven nu.
Hela dagen förstörd nu.

Känns som jag slitit så det här sista för absolut ingenting. Det blev ändå som jag var rädd för, att CSN skulle komma med pekpinnen.

Trots. Att. Jag. Skött. Mina. Studier. Exemplariskt. I. Sex. Jävla. Terminer!

—————–

Dessutom var hyrbilen inte fulltankad när vi hämtade den som den skulle vara enligt deras utsago. Och jag VÄGRAR betala för bensin jag inte nyttjat.

Vi brukar hyra bil med europcar, de är bra, kalasbra.
Men den här gången hyrde vi med AVIS. Gör inte det. Absolut inte. Jävla skitbolag.

Kommentera

