Måndag igen

Måndag igen. Solen skiner!
Det gick kanonbra att gå ner till dagis idag med mina två grabbar. Alexander visade förstås upp sin storebror för alla fröknarna 🙂 och var snabbt igång med att leka med sina kompisar igen. Så kunde ta med mig Jonathan och gå hem med gott samvete. Väl hemma blev det förstås blöjbyte och matdags.. och här är jag nu. Har svarat på lite mail från skolmailen, Jonathan är vaken så vill inte sitta framför datorn och uggla då. I eftermiddag åker vi in till biblioteket och lämnar (tyvärr) tillbaka lite böcker som andra har reserverat nu… undrar hur den här omvårdnadsexaminationen skall bli …

Smala Sussie var iallafall en kanonfilm. Samma gäng i princip som Bröllopsfotografen – kan inte bli annat än bra.
New Moon är också en film vi sett nyligen som jag kan rekommendera – fortsättningen på Twilight. Jag tyckte den var seg och riktigt dålig i början, men efter någon timma tog den sig och sen var den riktigt bra till slut.

Kommentera

