Min underbara mamma

Mamma ringde precis. Eftersom hon vet att jag har det lite kämpigt med allt just nu så ville hon ge mig en morot så jag orkar kämpa klart med skolan hela vägen ut. I höst när jag är klar med skolan och Emma är tillbaka från sin Canadaresa ska jag och mina andra två systrar tillsammans med mamma åka på SPA bara vi och ha det himla förnöjsamt. =D Kan man få en bättre pepparpresent?

Nej jag tror inte det!

För övrigt är jag klar med del 1 av 2 på pedagogikens andra delmoment. Sitter med andra delen nu och ska minsann bli klar både med den och kommunikationsuppgiften idag! Så kan morgondagen och kommade 2v ägnas åt omvårdnadsseminariet, c-uppsats och NKSE. Grejt!

—–

Okej. Jag hann inte klart idag. För där skulle göras mat både till oss & så skulle lille skrutten äta också. Sen var det pyjamasdags för våra grabbar, barnprogram för den stora grabben och nu är jag på tok för trött för att kunna fortsätta. Men jag hinner klart imorgon bitti vilket känns kanonskönt.

Funderar nästan på att unna mig att slappna av såpass att jag syr några stygn ikväll. Får se hur det blir.
Men nu är det kvällen, och imorgon kommer pappa och Sita 😀 ser fram emot både deras besök och storasyster som kommer på lördag. Ska bli roligt att de äntligen får träffa Jonathan. Tänk att han är 1½ vecka gammal redan!
I helgen öppnar Smultronstället, så jag hoppas kunna dra med mig gänget på glass. Hoppas på grillväder med och så är det marknad på söndag. Kanske en tur ner till ”brasan” imorgon med. Ja, det återstår att se!

Ciao

Kommentera

