Nobody puts (my) baby in a corner!

Snackade just med en kurskamrat på facebook, som var skapligt förtjust i att Jonathan följer med till (sista!) basgruppen på onsdag. Tyckte att då kommer alla fokusera på honom istället för att vi gör det vi skall.

Min kommentar var att det blir vad man gör det till. Självklart kommer han väl stjäla lite uppmärksamhet men samtidigt så tycker jag att det är upp till dem om vi ska diskutera fallet eller Jonathan.

Har jag fel?

Klart att jag reagerar med näbbar och klor när det gäller mina barn. Så jag kanske blev irriterad på den kommentaren helt i onödan. Samtidigt som jag tycker att min basgrupp varit FULLT medvetna om att J förmodligen skulle vara med på någon/några basgrupper. Har haft all tid i världen att säga ifrån eller uttrycka sitt missnöje då.

Jaja. Ingen ide att spilla energi på det. Men blev lite ledsen.
Samtidigt är personen om yttrade sig fruktanvärt plump, egocentrisk och allmänt otrevlig generellt sett och ingen person jag direkt kommer sakna från klassen. Så försöker ta att det bara är hennes vanliga sätt att uttrycka åsikter på.

Kommentera

