Ingen NKSE-tenta för mig

Inte idag iallafall. Frk får satsa på 14 maj. Natten har tillbringats vaken på grund av magsjuka. Ïdag mår jag bättre men håller mig förstås hemma. Hoppas att inte att någon av grabbarna blir sjuka, framför allt inte Jonathan. Men en klasskompis skrev att mjölken hjälper till att skydda mot den så jag håller tummarna för det. Är så glad att amningen fungerar bra och att jag inte behöver de där fördömda amningsnapparna som förstörde så för mig och Alexander. Det är klart att det känns såhär i början, men det är överkomligt.

Just nu ligger finaste bredvid mig på en filt i soffan och sover sött. Kan fortfarande inte förstå att den här fina skatten, så underbart vackra killen, är vår Jonathan som vi väntat på så länge ❤
Kan inte förstå att jag har två så fina barn, jag är verkligen lyckligt lottad. Som en bekant skrivit i sin blogg; mitt liv började inte förrän jag fick mina barn! De är verkligen livets krydda och det finaste jag har i mitt liv.

Och dessutom har jag min underbara blivande man också. Kan inte förstå att jag hittat en sådan kanonkille! Vi må inte alltid vara överens, men han står vid min sida i alla situationer. Såväl förlossning som magsjuka! Inatt hjälpte han mig med att blanda vätskeersättning, hålla Jonathan när jag var upptagen med ”annat” och mycket mer. Vill bara att alla ska veta hur mycket jag älskar dig min Pär! Tänk att du ska bli min man 😀

Kommentera

