Hemma!

Ja, jag lyckades få doktorn att acceptera att det blir bebis nästa vecka istället.

Och nu ska jag INTE gnälla mer om att det är tungt och h*n aldrig kommer ut, för nu har jag själv bestämt det här och dessutom vet jag ju vilket datum som är ”bäst före”!
Jag mår bra, inget som tyder på någon havandeskapsförgiftning. Är väl mer än redo att föda barn utan vidare detaljer på hur jag nu vet det, men nu tänker jag vänta tills ”the date” och så är det bra med det. Ägna helgen åt tentaplugg, omvårdnadsexamination, UMGÅS med min underbara son och så hans pappa och bara ta det lugnt och preparera mig för det som komma skall under veckan.

Kommentera

