Det mesta klappat och klart

Ja, nu har jag packat klart min BB-väska iallafall. Min och lill*ns. Pär ska packa sin… inatt kanske?
Blommor är vattnade. Imorgon ska jag göra ett rivande med dammsugaren och plocka undan här hemma innan vi måste åka vid lunch. Ja, katten ska vattnas och gödas med.

(Hon har förresten fått börja gå ut nu igen, och verkar få för himla gott av det. Vår älskade Enya, finaste kissen :))

Så får vi se om vi kommer hem eller inte!

Egentligen är jag ju bra konstig om jag tackar NEJ till att bli igångsatt imorgon så som jag har gnällt på att h*n faktiskt kan komma ut!
Men vi får väl se.
Är ärligt talat ganska heltjävlasjukt livrädd inför denna förlossning, trots att jag gjort allt det där en gång förut.
Aja. Har ni inte hört något från mig under kvällen imorgon här eller via telefonkontakt så kan ni ta för givet att jag är kvar på US och försöker föda barn.

Åherreminjävlagud.

Kommentera

