Vecka 38

Ja, idag går jag in i vecka 38. Nu kan bebis verkligen komma närsomhelst =D och för mig gör det förstås ingenting. I och för sig kommer väl skolan inte bli lättare att sköta med amningshjärna och sötskrutt*n att älska och mysa med, men ändå …

Idag halv två ska jag iallafall till barnmorskan för blodtryckskontroll och det vanliga andra. Blir lite hattigt idag minst sagt. Är väl klar där två, hemma halv tre och sen att gå ner igen tjugo i fyra och hämta Alexander. Skulle kunna hämta honom direkt om det inte vore för att det då blir mitt i deras vila och mellanmål. Men många promenader för fröken idag, jag tackar jag 🙂

Jag måste erkänna att jag är skeptisk till hur man ska kunna steka något sammanhängande av enbart potatis och lök (Rårakorna alltså) men jag får väl anta att det faktiskt kan bli något av det där också. Får visa er kort ikväll! Blir nog en väldigt god sallad till med förvälld endive och filead apelsin. Veckans vegetariska!

Nu ska jag fortsätta leta artiklar, känner mig lite uppgiven 😦

Kommentera

