En liten kärleksförklaring

Jag tycker inte att man alltid uppskattar de människor man har omkring sig tillräckligt mycket.
Vad kostar egentligen ett äkta ”jag tycker om dig” eller ”vad fin du är” eller ja, bara något fint om den personen, som man verkligen menar.

Så därför vill jag säga till så himla många personer omkring mig följande ord

”Jag tycker så himla mycket om DIG för den DU är, och jag är glad att jag får ha DIG i mitt liv!”

Jag är tacksam varje dag för den fina familj jag har och för de fina vänner som finns omkring mig. Livet vore verkligen inte mycket utan familjen och vännerna.

Puss & kram till ER

(Och jag är bara allmänt kärleksfull, så ingen blir orolig och undrar om jag mår bra =D jag mår kanon! Har ju er, för sjutton gubbar!)

Kommentera

