Da helg


Igår hade vi en superdag, jag och san-san.
Bad med Natalie och Tindra.
En riktig baj i badbrallorna som avslut, bara för att jag har så svårt att byta bajsblöjor just nu.
Jag kräks inte, men det är nära.
Så när Pär är hemma är det han som sköter det stora A:t på sonen.
Om nu någon kände att den information var viktig…

Idag ska vi ut till samma gäng 🙂 från 14 får vi låna bil, yey!
Vädret är ju perfekt också, kan inte klaga.
Imorgon åker vi in till stan o handlar skor och doppresent.

Igår ringde pappa från Madeira. De hade runt 28 grader varmt, 18-19 grader i havspoolerna (pooler med havsvatten i, finns inga sandstränder där tydligen eftersom det är vulkanö). De hade varit och sett på ett tufft kanalsystem som bevattnar hela ön.. ser fram emot att se bilder.

Nu blir det lunch och sen kanske lite viltajm för minigangstern så han orkar busa runt med Tindra sen. Natalie är en av de människor som jag trivs så himla bra med. En stjärna i mitt liv i tre år nu 🙂

Nu är det bara 6 dagar kvar till ultraljudet!

Kommentera

