Bildkavalkad

Idag har jag (äntligen) passat på att föra över alla bilder tagna med mobilen till datorn. Nu var det mer än fullt, om man säger så.
Så tänkte visa en del av dem här, inte alla.
Hoppas att det kan vara lite roligt för någon!

Annars har dagen bjudit på asont i magen och extremt illamående. Jag som trodde att åtminstone det sistnämnda var överstökat nu när jag mått så bra några dagar. Och så är jag ju i vecka 12 och allt, då ska ju sånt där avta enligt alla skrifter och sägner.
Jaja, det ger sig.

Annars har jag (hoppas jag) klippt grästmattan för sista gången det här året. Vi har ju inte så stor men det blir ändå lite motion eftersom vi har en handjagare. Och gräset var nästan högre än häcken. Nästan …

Nej, bilder var det. Kommentera gärna!

Guitar Alexander 🙂
Mammas största skatt!

Enya Sötnos

De finaste kissarna. Saknar min Dolly så jävla mycket!

Magnus (svåger), Andreas (bror), Alexander & Pär

Finaste bror med finaste Dolly

En väldigt bäst storasyster

Dolly ute på äventyr

Söt son på tågetKnas-enya

Tror jag är kanske 4 år eller så.

Diggiloo 2/8.

Från vänster: Brolle Jr, Niclas Strömstedt (ryggen mot), Thomas Pettersson, Jessica Andersson, Lasse Holm

Kevin Borg
Ola

Hemma hos världens bästa Mia där Alexander fick sitta i ”tatto”, klappa på föl och nästan sitta på hästen Blanche!


Nu bestämde sig datorn för att inte ta emot de sista bilderna, så de får jag visa senare…
SUCK.

Idag är det en månad sedan min fina Skorpa togs ifrån mig. Varför går tiden så fort? Jag vill inte det, jag vill dra den tillbaka.
Älskar dig och saknar dig så himla himla mycket Dolly.

Kommentera

