Kalender

Eller, för det första, jo bloggen har bytt utseende igen. Så har vi avklarat den biten.

Idag kom min kalender! Jag läste på Jojjas blogg att det fanns ett företag som sålde kalendrar som man kunde komponera ihop själv, nämligen Personlig Almanacka så där knåpade jag ihop min egen och idag ramlade den äntligen ner i brevlådan. 275 kr inkl frakt lostade den, men det kan det vara värt!


Slutligen måste jag tipsa alla om att gå på diggiloo. En helt underbart rolig show med många duktiga artister, mycket skratt. Tack mamma och Thomas som bjöd med oss!
Tjolöholms slott ska vi def besöka igen också och titta mer på slottet och de fina omgivningarna när det inte är ett stort scenområde överallt.

(bildkälla: http://www.tjoloholm.se/)

Kommentera

