En förändring

Något har hänt med Pär, men vad?
Det kanske är jättelätt att se?
Gissa på nu 🙂

Jag känner att jag måste skriva en rad kring det jag skrev igår. Det går nog inte en enda dag utan att jag funderar på om jag borde göra något mer, ringa någon och faktiskt tala om hur läget ligger. Samtidigt så känns det som att vad vet egentligen jag? Jag kan ju bara svara för det jag sett och det är ju inte hela historien. Det är inte så att jag springer runt deras dörr när deras barn är ute, kanske har de faktiskt koll?
Men det är klart att jag blir förbannad när de är elaka mot sina barn, men kan man bli fälld för att kalla sitt barn dum i huvudet?
Snälla L, du som jobbar med detta, vad tycker du? Vad ska jag göra?
Det är faktiskt skitjobbigt att inte veta OM jag ska göra något eller om jag överreagerar.
Och ringa till dem och klaga skulle jag aldrig våga, de verkar vara så sura bägge två.

Kommentera

