Morgonstund

Bara för att jag skrev att bloggen skulle ligga standby har jag bloggat mer! Nåväl, nu blir det nog inget de kommande dagarna men vem vet, jag kanske skriver en rad imorgon innan jag måste bege mig om hur min första natt var.
Alexander vaknade 07.55 idag och jag tackar och tar emot. Det blev tyvärr lite sent igår så det är väl anledningen. Men skönt var det! Nu har vi käkat frukost och Alexander går runt härute på tomten och leker med sin ”nya” traktor. När vi skulle gå till dagis igår stannade grannen oss och sa ”vad bra att ni kom” och så fick Alexander ännu mer leksaker. Bland annat en traktor med ett släp som han vägrar släppa alltså. Igår fick han tom ha med sig det i bilen in till stan! Nå, han sov ju utan det ialllafall.

Han fick sandaler igår som jag köpte på Skokanonen, det blev också arbetsskor till mig. Det komiska var förstås att mina skor kostade 150 kr och Alexanders 200 kr. Alltså, mina är kanske 5 gånger så stora men är 50 kr billigare…


Mina arbetsskor

Alexander har på sig sina skor så jag får visa dem senare. Kram!

Kommentera

