Buhu

Buhu på mig.
Jag klarade INTE terminstentan. Känns så hemskt, för den här gången trodde jag verkligen att jag hade klarat den. Det kändes ju bra.
Sen undrar om om jag blev kuggad för misstaget som jag gjorde, men så känner jag att jag ju ändå kom på det misstaget själv och skrev ner att jag var medveten om det hela och att det var ett inlärningsmål.
Men sen var det ju det där med antibiotikabiten, den sket sig ju totalt.
Tror det var den medicinska biten, för omvårdnaden kändes riktigt riktigt bra.
Tyckte inte min utvärdering var så bra heller.
Nåväl, väntar på att få återkoppling via mail. När jag har fått den vet jag ju.
Men det känns så tungt. Jag känner mig så misslyckad, det känns som jag måste göra omtentor JÄMNT. Inte ens det faktum att jag klarade måndagens tenta (läraren rättade snabbt) får mig att känna mig lite bättre.
Samtidigt är jag skitpeppad inför den 18e augusti, nu j*vlar ska jag klara den!
Jag ska faktiskt skriva om hela häftet under sommaren nu. Dels så lär jag mig medan jag skriver, men sen så var jag inte helt nöjd heller med innehållet. Så det blir att göra om och göra rätt.

Nog pratat om det.
Idag har vi varit ute i skogen bland skurarna och gått en liten promenad. Alexander blev jättetrött så sista biten fick jag bära honom men det var jag helt på det klara med. Jag misstänkte att han inte skulle orka gå hela vägen. Vi gick 1,5 km rundan och för mig är den ingenting men för honom är det jättelångt. Sen åt vi lite mellanmål och nu somnade han som en sten. Visar lite bilder från vår promenad 🙂 klickar ni på dem blir de större!


Kommentera

