Bröllopsskor – OBS, UPPDATERAT!

Tack för alla kommentarer både i denna och min träningsblogg! Det är skönt med lite pepping 🙂

Nu tänkte jag rådfråga er om skor till min storasysters bröllop i höst.

La Redoute är en av de få butiker som säljer fina skor till folk med stora fötter som jag.
Är det någon ni tycker passar bra till bröllop?


Finns tyvärr inte så många att välja mellan 😦

Lottiz: Vi träffas gärna någon gång i helgen, vilken dag passar er mest?

——————————————————

Har tittat på King Size Skor hemsida nu också
(http://www.kingsizeskor.se)
Deras skor är snordyra, men de finns som sagt i min storlek.
Hittade några eventuella aspiranter. Skorna ska ju inte vara FÖR fina, det är ju syrran som ska stå i rampljuset.

I samtliga bilder är det det vita paret jag är intresserad av.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Tack för era synpunkter! Kommer skriva mer när det är dags att välja kläder också!

Kommentera

