Back on track

Efter mycket noggrannt övervägande så tyckte jag att blogspot är det som jag gillar bäst, och så bestämde jag mig för att helt enkelt flytta över de flesta inläggen jag skrev i wordpress hit istället. Så det är gjort nu, som ni kanske kan se?
Nu ska vi snart ner mot ”Sörping city” och dels handla och så ska vi träffa Alexanders dagisfröken. Vi ska gå igenom lite vad de fått för tips av specialpedagogen och så vidare.
För övrigt har jag läst så gott jag kunnat på morgonen, med små mikropauser. Det känns som att jag har tiden nu, bara jag läser och läser så kommer det sätta sig. Förståelsen har jag iallafall för när jag läser kan jag koppla till andra sjukdomstillstånd osv.

Det ska bli en finare layout på denna bloggen, men det får komma senare.
Nu stannar jag iallafall här på blogspot 🙂

Kommentera

