Så förbannat typiskt!

Ja, det är så förbannat typiskt att jag ska vara förkyld NU. Tenta om en vecka! Idag har jag suttit med ett annat arbete, men jag mår inte bra alls. Trött, huvudvärk, hosta och rosslig i halsen överlag. Tack och lov har snuvan gett med sig.
Nej, jag får lägga mig någon timma nu, äta lite och sen köra ett superheat med plugg. Jag vägrar kugga på denna tentan bara för att jag skulle bli sjuk nu. :-(

Men för att vara positiv ska jag också skriva att mitt schema för sommararbetet har kommit. Jag är helt säker på att jag anmält mig för v.24-31 för att jag och Pär skulle få lite semester ihop, men tydligen ska jag jobba till v.33. Men jag jobbar ju som sagt natt så är ledig mycket ändå. Framför allt är jag ledig på ALEXANDERS FÖDELSEDAG :-D och för övrigt blir det inget Legoland för allt är förstås redan fullbokat..
Vi håller på att klura vart vi ska åka istället, men än så länge har vi inte kommit fram till något.
Hm… Skara sommarland kanske?

Kommentera

