Stressigt värre

Jag insåg idag att en skoluppgift ska vara klar tidigt nästa vecka, som jag inte alls haft en tanke på. Tusan att de måste lägga allt under praktiken!! Tycker jag har fullt upp med att lära mig att bli en bra sjuksköterska, mitt huvud orkar inte med mer :/ Vill bara bli färdig nu så jag kan få börja jobba på riktigt. Man börjar ju se målet, någonstans där framme.
Så, kontentan är att jag är stressad som bara fasen, och då kan man ju fundera på vad jag gör här. Jo, jag måste kunna unna mig lite ledigt också.
Hade tänkt sitta med skolarbetet imorgon innan snapsplingen, men det sket sig. Nu vet jag inte hur jag ska göra med något. Vill inte strunta i snapsplingen för den har jag sett fram emot.. även om jag fortfarande oroar mig för hur jag ska ta mig hem mitt i natten.. men får väl helt enkelt se till att inte bli så himla kalas…

Anyhow.
Dagen har varit underbart varm. Jag har gått i SHORTS på våran baksida och njutit av att ha en altan och baksida överhuvudtaget. MEN VI MÅSTE FIXA GRÄSMATTAN. Ska kolla på kratta och räfsa imorgon efter jobbet. Om jag nu hinner. GAH.
Tränat har jag gjort idag, om man kan kalla Ki Balans passet för att träna. Tyckte inte det gav mig någonting. Nej, på söndag blir det gymmet eller ett riktigt gympapass där man får ta ut sig!
Lägger ut lite bilder från idag. Katterna har också fått vara ute. Är så glad att vi fick Enya, hon är så himla fin och mysig, och duktig. Går på lådan och allt. Just nu ligger hon i husses knä och spinner så nöjt.
Nu ska jag stressa vidare, och försöka fatta beslut hur helgen ska se ut.

För övrigt fungerar inte vår hemtelefon för tillfället, så vill ni nå oss är det mobilerna som gäller.

Kommentera

