Ensamma i helgen

Ja, nu har Pär åkt iväg för att vara med på rekryteringsdag och även en övning med sin pluton, och kommer tillbaka först imorgon. Och imorgon är det SÖNDAG och då ska ni få veta det där spännande som vi bestämt. Jag tänkte för övrigt klä på mig själv och Alexander nu och gå ut i snöslasket. Han måste ut och få lite frisk luft och detta är första helgen vi kan leka på lekplatsen här utanför så det får gå även med snö!
Idag fick jag nästan tre timmars sovmorgon mot igår, och om jag säger att jag gick upp 7.17 idag så förstår ni när jag gick upp igår.
Illamåendet kommer och går, men som sagt mår jag alltid illa av någon anledning. Vet inte hur många gånger jag trott att jag varit gravid, men nu vet jag ju att det bara är mitt allmänna tillstånd. Det och konstant rinnsnuva och halsbränna. Borde väl kanske egentligen titta upp det så att det inte är någon allergi eller liknande men .. har inte blivit så bara. Jag vet att det inte är Dolly som jag reagerar mot iallafall för jag är minst lika snuvig och illamående även på ställen utan katter.
Ikväll ska vi nog mysa lite Alexander och jag, om hans humör tillåter vill säga. Det vet man ju inte riktigt, men tänkte vi kunde göra någon god smoothie eller något och så titta på en film tillsammans. Iallafall försöka, brukar ju bli så att det är jag som tittar, för Alexander har på tok för mycket spring i benen för att ha tid att titta på film!
Ciao

Kommentera

