Tillbaka för några dagar

.. fast utan familjens viktigaste medlem. Alexander har åkt med sin morfar hem till dem istället eftersom pappas frus mamma inte har så långt kvar och det är smidigare för dem att vara hemma då. Så igår fick jag och Pär säga hejdå till san-san för en HEL VECKA. Tårarna rann hos den blödiga mamman, kan jag tala om. Jag vet ju om att han har det kanonbra, men jag saknar honom så. Det är så tyst och lugnt här hemma!
I sälen hade vi det jättebra och roligt, kunde inte varit bättre. Massor med snö och underbart landskap. Det enda som saknades var solsken, men så länge backarna var okej så får man vara nöjd.

Idag börjar praktiken och jag ska börja med ett kvällspass, så sitter hemma och laddar lite för det. Ska göra lite nytta här hemma också, men är ganska skönt att få ta saker i sin egen takt.
Ikväll kommer min storasyster hit på ett snabbesök eftersom hon ska till Nyköping imorgon på konferens.

Kommentera

