Godmorgon

Jag borde klä på mig och äta frukost. Vid 9 blir det ju dagislämning och sen stenhårt plugg. Måste tillstå att miljön är underbar bland alla kartonger. Funderar starkt på att ta med mig datorn och alla böcker och sätta mig på Stinsen istället. Ja, så får det bli.

—-

Nej, det blev inte stinsen. Efter att jag lämnade Alexander och gick bort med alla tunga böckerna insåg jag att de inte öppnar förrän 10. Så stod jag där en stund och frös, men att vänta 45 minuter orkade jag inte. Så sitter hemma nu, men på annan ort än där det är ett hav av kartonger.
NU ska jag plugga, har redan tappat mycket onödig tid..

Duktiga grabben bär sin egen ryggsäck till förskolan

———–
Nu ska jag strax iväg och hämta lillgrabben. Jag är ganska nöjd med dagens insats men den kunde varit bättre. Imorgon är det föreläsningar hela dagen och sen försöker jag nog komma iväg och träna igen. Men får bli ett ordentligt pass den här gången, så att man känner att man fått slita.
Försöker komma på vad vi ska ha till middag. Kött med… grönsaker (givet) och…? vadå? luft? nej, det blir det ju inte. Får klura på det där.
Kram

Kommentera

