Hemma ÄR bäst

När man själv är anhörig eller patient tycker jag man får en annan förståelse för hur det faktiskt är att vara på sjukhus. Även om det bara är något dygn. Nåväl, det ska jag ta med mig i bagaget iallafall. Idag har vi sen vi kom hem bara tagit det lugnt. Spelat en del ps2. Började spela Den Tredje Tidsåldern häromdagen och sen blev vi fast i det. Men det har också blivit mat och jag har t.o.m dammsugit. Jag älskar känslan av ett nydammsuget hem. Eftersom Alexander kräktes rätt mycket igår (i ambulansen till råga på allt) så var man inte superfräsch. Så idag blev det förstås dusch för oss bägge två.

Det är tryggt att vara hos pappa.

Ja, och för övrigt går vi ju bara omkring och väntar. Jag försöker intala mig själv att det inte är någon ide att sucka, det kommer ändå ta tre och en halv månad, hur vi än vrider och vänder på det.
Hur har er helg varit? Hoppas att den har varit bra och att ni hade en mysig Alla Hjärtans Dag.
Imorgon blir det basgrupp för egen del.

Hoppas att Guitar Hero kommer på posten imorgon!


Kommentera

