Mitt hår + Linkin Park


Ja, syster Emma efterfrågade mer bilder av frisyren. Nå, idag har jag försökt att styla den lite. Använder en volym booster för att få volym och sen lite extra stark hårgele för att få stadga. Nej, någon saltvattensspray har det inte blivit än. Bad Elin.
Det ÄR en bena, även fast det inte ser ut så. Mitt hår har inte vant sig än vid att ha snedlugg.
men jag gillar min nya frisyr. Bra gjort Frisörgänget.
17 februari ska jag dit igen för att fixa till den lite.

Sen till det sista, jag måste lägga in Linkins Parks – Leave out all the rest. Anneli fick mig att börja lyssna på den häromdagen och nu är jag fast. Allt är ditt fel! 😉

Kommentera

