Lite lek

Jag ska sätta mig nu och fortsätta skriva om preoperativ omvårdnad. Var mer än jag trodde.. skriver och skriver och känns som jag inte kommer framåt…
Så det har blivit lite lek i photoshop eftersom jag väntar på samtal från fastighetsägaren till nya bostaden. Det verkade inte vara några problem när jag sa att vi vill ha den. Klart att hon säkert vill göra lite koll på oss först men det ska inte heller vara några problem. Ikväll ska jag sätta mig lite med syrrans bröllopsinbjudningar.

Nu har jag pratat med fastighetsvärden. På tisdag ska vi skriva kontrakt & välja tapeter. Woho!

Kommentera

