Januari i bilder

Jag sitter och tittar igenom bilderna jag tagit under januari månad. Några guldkorn hittar jag, en del ska jag framkalla på riktigt. Har bilder som ska framkallas sen sommaren förra året så jag har ju en del att ta igen på det planet.
Jag hade ju planer att scrappa för varje månad för Alexanders första år… men det har det inte blivit något av. Tänkte jag kanske kan anstränga mig och göra det detta året istället. Jag menar, bilder från hans första år finns det ändå så att det räcker och blir över ifall han vill titta om några år. Det måste ju inte vara scrappat allt.
Men som sagt, januari ska scrappas! Ska beställa framkallning redan idag, NU, så att det blir gjort.
Sen ska vi ut och leka med Alexanders moped han fick i julklapp av sin moster. Solen är fortfarande frånvarande, men det ger en energikick att vara utomhus i allafall.
Emilia är fortfarande sjuk, så jag får se om jag vågar mig iväg själv till friskis imorgon i allafall. Det ger sig ju.

Idag är det 1 februari. Känns tokigt att en hel månad på det nya året gått. Men snart är det dags för DUBLIN! Bara 1 månad och 2 veckor kvar ca till 12 mars 🙂

Kommentera

